CruiseControl için Firefox eklentisi

Diyelim CruiseControl ya da CruiseControl.NET ile otomatik oluşturma sürecinizi ayağa kaldırdınız. Oluşturma işlemlerinin durumlarını izlemek için CruiseControl'de tarayıcınızı CruiseControl.NET'de ise ya tarayıcınızı ya da CCTray arayüzünü kullanıyorsunuz ("yahu daha bunlardan bahsetmedin ki be adam" dediğinizi duyar gibiyim ama bir türlü oturup şu bilgileri biraraya toplayamadım, yazıya dönüştürmedim ki). Firefox kullanıyorsanız bir seçenek daha var... Henüz kullanmadım (biliyorum kullanmadan buraya yazmak pek hoş değil ama çok hoşuma gitti, sabahı bekleyemedim) ama şöyle bir firefox eklentisi varmış...
Bu sabah denedim, hem CruiseControl ile hem de CruiseControl.NET ile sorunsuz çalıştırmak çok kolay. Sadece eklentiyi kurun ve seçeneklerden CruiseControl web adresinizi ekleyin. Bu kadar...

CruiseControl Firefox eklentisinin görünümü


spinodal tarafından 27.07.2005 tarihinde yazılmıştır.

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home