Google-Search History (Arama Geçmişi)

"Ya ben bunu Google'da aramıştım ama....? Keşke eski aramalarıma ulaşabilseydim." dediğiniz oluyor muydu bilmiyorum ama Google bu tip bir hizmeti başlatacak. Henüz beta aşamasında olan Search History internete erişebildiğiniz herhangi bir bilgisayardan arama geçmişinize ulaşmanızı ve bu geçmişi yönetebilmenizi sağlayacakmış.

Hangi aramaları, ne zaman yağptığınızı, sonuçlardan hangilerine tıkladığınızı gösterebilecek. Hatta bu arama geçmişinde de arama yapabileceksiniz. Google'da hergün kaç arama yapıyorum, bu arama sonucuna daha önce tıklamış mıydım ya da en son ne zaman tıklamıştım gibi soruların yanıtlarını bulabileceksiniz. Google'ın arama geçmişi tutma işlemini durdurmasını (pause) sağlayabilecek hatta bazı kayıtları silmesini isteyebileceksiniz. (remove items).

Gmail, Google Groups, Google Alerts ya da Froogle üyesi iseniz hemen kullanabilirsiniz. Tabii, My Search History doğru çalışabilmek için Javascript'e gereksinim duyuyor. Bu yüzden aşağıdaki tarayıcılarda Javascript'i etkinleştirmeniz gerekecek:

  • Microsoft Internet Explorer 4.0 ve daha yukarısı

  • Firefox

  • Netscape 6.0 ve daha yukarısı

  • Mozilla

  • Safari 1.2 ve daha yukarısı




spinodal tarafından 21.04.2005 tarihinde yazılmıştır.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home