NAnt ve CruseControl.NET konusunda kitap

Daha önce oluşturma sürecini otomatikleştirmek ve bu süreçte kullanılan ya da kullanılabilecek araçlardan uzun uzun sözeden bir kaç gönderi yazmıştım. Aslında amacım CruiseControl.NET kullanarak bu süreci çalıştırmanın yöntemini anlatmaktı ve henüz CruiseControl.NET'e gelmemiştim. Ondan önce araçlardan, NAnt, Nunit, NMock, TestDriven.NET'den bahsetmiş NDoc, Simian ve benzerlerinden sözetmeye henüz zaman bulamamıştım. CruiseControl.NET ile ilgili yazımı hazırlarken yeni bir çalışmaya girdim. Bu çalışma dahilinde aynı süreci çalıştığım diğer bir ekibin ihtiyacından dolayı Java platformunda gerçekleştirmem gerekiyordu. .NET'de yaptığım çalışmalardan dolayı çok zorlanmadım diyebilirim. Java tarafında yaptığım çalışmaları ve kullandığım araçları da zaman bulur bulmaz yazmayı planıyorum. (plan plan plan :))
Ondan önce .NET tarafında çalışıp da bu konuyla ilgilenenler için bir kitap haberi vermek istiyorum. Kitabın yazarı Marc Holmes, adı ise Expert .NET Delivery Using NAnt and CruseControl.NET. Kitap, benim burada özetlemeye çalıştığım otomatikleştirme sürecini detaylarıyla ve kullanılabilecek araçlarla anlatıyor. Anlatıyor diyorum ama kitabı henüz okumadım. Ama hakkında amazon'da ve slashdot'da bir reviewda yazılanlar olumlu. Bakalım fırsat olursa okuyacağız...

spinodal tarafından 14.07.2005 tarihinde yazılmıştır.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home